Thursday 30 July 2015

Resignation Day

Today is the day i want to submit my resignation letter. Hope everything goes smoothly. This time i'm so nekad after thinking & consider all the factors. I'm a grown up women. No more kids. Tak tahulah kenape bila nak berhenti keje je rasa serba tak kene. Bukan sebab takut tak dapat gaji tapi sebenarnyer takut nak dengar feedback dari bos. Bukanlah mengharapkan Bos counter back, lagipun company ni memang nak buang orang, ekonomi tengah down sekarang. Time to explore another talent dalam diri. Pray for miracle.

Plan for another successful income. Aku ade suami yang bekerja, masih boleh bagi aku makan. And aku ade online business yang masih bole bagi aku duit saku. Hope everything goes smoothly. Rezeki ade di mana mana. Cuma hasrat aku nak hantar mak ke mekah mungkin ter delay. Takpelah mak, ade rezeki kita nnti. Sob...Sob....

No comments:

Post a Comment